Összes oldalmegjelenítés

2013. november 1., péntek

2.Rész

Justin leparkolt a házam előtt,de mielőtt kitudtam volna szállni,meg fogta a karom visszahúzott és egy hosszú csókcsatába kezdtünk..
Végül levegő hiányába,elválltunk elköszöntünk egymástól és besétáltam a lakásba,levettem a magassarkúmat,bezártam az ajtót,majd felmentem az emeletre,gyorsan lezuhanyoztam,felvettem a pizsomámat ami egy francia bugyi volt és egy top mivel elég meleg volt. S elaludtam..
Reggel a telefonom rezgésére ébredtem,mikor megláttam,hogy ki írt SMS-t ,egy kisebb szívrohamom volt.. egy név villogott folyamatosan a képernyőn,Austin..
Nem tudtam eldönteni,hogy megnyissam-e de végül rámentem a "megnyitás" menü  gombra. És olvasni kezdtem.


                                -Szia Selena.Nos,öm én csak bocsánatot szeretnék kérni,a                                            múltkoriért..tényleg nem kellett volna megcsókolnom,most már 
                                 tudom..Remélem azért Justinnak nem mondtad el,mert még                                        jobban meg utálna.Ma jöttök a díjátadóra? Beszélhetnék veled?

Mikor a szöveg végére értem,nagyon ideges lettem,ne hiszem el,hogy azok után hogy lesmárolt,még van képe SMS-t írni,pont ma,biztos nem fogok vele leállni beszélgetni a díjátadón,még csak az hiányozna ,hogy Justin féltékeny legyen és cirkuszt rendezne...Még kicsit lustálkodtam az ágyban,majd felkeltem és elkezdtem készülődni még csak 9 óra van,van még 2 órám..


Egy aranybarna fodros egybe ruhát és egy lila magassarkút vettem fel,begöndörítettem kicsit a hajam,egy szolid sminket kentem magamra,és már készen is voltam,hamar kész lettem,fél 11 kor már hívtam Justint hogy készen vagyok.

-Szia Justiin.-húztam el egy kicsit az "i" betűt.
-Jó reggelt baby.-kicsit fáradt volt,lehet,hogy én ébresztettem fel?
-Aludtál még kicsim?-kérdeztem,kicsit megijedtem,mivel én már teljesen kész voltam..
-Ahaa,de már mind 1,kész vagy? - bár nem láttam,szinte biztos voltam benne ,hogy be van csukva a szeme és úgy beszél.
-Igen,ha gondolod küldheted Kennyt.-mondtam
-Oke,akkor 5 perc és ott van érted,ítélve a vezetési stílusával.-nevetett,én pedig vele együtt,mert tényleg nagyon gyorsan szokott vezetni.
-Okey,de most már te is készülődj,oké?
-Oké,Anyu.-már megint mosolygásra kényszerít.
-Na jól van Justin-nevettem- Akkor,nem sokára ott leszek,puszi.
-Várlak,csók-Bár már lassan 2 éve vagyunk együtt,még mindig elpirulok,ha becézget,vagy bókol,vagy épp azt mondja,"csók".
**
Alig tettem le a telefont,már csöngettek,Kenny állt az ajtóban.

-Szia Kenny-öleltem meg- de rég láttalak,azt hittem később jössz,most raktam le a telefont-nevettem-
-Szia Kislány,siettem.-nevetett-
-Okes,akkor hozom a táskám és mehetünk,oké?
-Okéé.
**
Kenny leparkolt Justin háza előtt,kiszálltam Kenny azt mondta,hogy Ő addig elmegy egy kávéért.
Csöngettem,Justin egy szál alsóban nyitott ajtót,akaratlanul is elmosolyogtam,olyan aranyos volt és a hasa,és a haja..

-Szia Justin.-nyomtam egy puszit az arcára.
-Szia Édes,csak ennyit kapok?-vett fel a szája egy "o" alakot,mivel nem csókoltam meg.
Előre léptem és meg csókoltam.Kicsit eltoltam magamtól,hogy tudjak beszélni.
-Justin,öltözz fel,Kenny elment magának kávét venni szóval kb 3 perc és itt lesz! -mondtam neki,mintha az Anyukája lennék.
-Oké,oké.Segítesz?- nézett rám ,annyira szépen nézett,hogy csak mosolyogtam,és bólintottam egy nagyot,meg fogta a kezem,és felvezetett a lépcsőn.
Bementünk a szobájába,leültem az ágyra,ő elő vett egy szettet maga elé rakta,és várta a reakcióimat,és meg csak csóváltam a fejem,végül ez mellett maradtunk:
Miután felöltözött,bement a fürdőbe megcsinálta a haját,mikor kijött nagyon jól nézett ki.
Felpattantam az ágyról,közelebb jött majd egy hosszú puszit nyomott a számra.
-Köszi,a segítséget.
-Nincs mit,de gyere elfogunk késni.
Kenny már a ház előtt állt a nagy kocsival mikor kiléptünk az ajtón.

*Díjátadón*

Épp hogy felléptünk Justinnal a vörös szőnyegre,már jött is hozzánk egy riporter,muszáj volt válaszolgatni neki..A szokásos kérdések,hogy vagyunk,mire számítunk a díjátadó során..
Miután lejöttünk a szőnyegről elfoglaltuk a helyünket,a teremben,Justin 4 díjat nyert én csak 2-öt de nem voltam csalódott,szokás szerint,meg köszöntük a  családunknak,a rajongóinknak.
Mikor kiléptünk a teremből azt hittem rosszul látok..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése